Tæver i løbetid

Der er forbehold (ej udelukkelse) for tæver i løbetid. I skal huske at fortælle når jeres tæver er i løbetid, da de ikke kan deltage i fri leg under denne tid.

Vaccination

Hunden skal som minimum være vaccineret 1 gang. Tal evt med jeres dyrlæge. Hunden skal være vaccineret indenfor de sidste 3 år.

Forsikring

Skal ligeledes have en hundeansvarsforsikring (udvidet) som dækker hundetræning.

Force Majeure

Træningen gennemføres næsten uanset vejret. Såfremt en uforudset hændelse gør Stensved hundeskole ude af stand til at gennemføre en eller flere trænings lektioner, ydes der ikke en erstatning i form af økonomisk refusion.

Sådanne hændelser kan være, men er ikke begrænset til, skade på personale, is på træningsbanen, tordenvejr og andre naturlige hændelser, samt mere alvorlig sygdom.

Stensved hundeskole vil dog altid prøve at yde erstatning i form af ekstra timer.